Det lilla äcklet!

Nu fattar jag vad han gör(läs föregående inlägg)! I morse yrade han om en spikpistol och en kompressor... att det fanns att köpa i Karlstad. Ska du bära upp den på vinden då? undrade jag. Vi har nämligen inte ens plats för en vattenslang i garaget. Sen hann jag inte att reagera något mer över det för han skulle helt plötsligt köpa kläder till barna. Jösses vad chockad jag blev. Jag trodde han skulle fjäska inför farsdag på söndag. Men faan vad han har lurat mig. Han kryper säkert runt på gärdet bakom garaget för att smussla in en kompressor i garaget utan att jag ska se. I morgon köper jag utebelysning till garaget som tänds när något rör sig.
Svärfar, har du tid att komma hit och montera upp dem?
Här har vi ett utrymme som inte är fullt av elektriska verktyg eller scrapbookingsaker:
image187

Hmmm tur att han håller på att isolera vinden på garaget för det kan hända att någon sover där inom en snar framtid och jag gissar att den personen gör det frivilligt utan att säga någoting utan bara smyger ut med en ficklampa efter han läst bloggen.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, vad roligt... Klart vi ska göra stämplar, bra mycket finare än vissa andra tillverkare, hrm hrm.. Vi ses imorgon, kram!

2007-11-05 @ 18:37:01
URL: http://www.hannah83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0