Ettåring med bra genusperspektiv!

I går var vi hos brorsan och hans familj. Där var det fullt hus och god mat. Jag har en ny idol. O; han har världens härligaste genusperspektiv. Han har nämligen två mammor. Underbart! Han delar inte upp sina föräldrar efter kön utan hur han vill. Han säger mamma till båda sina föräldrar. Underbart!
Mamma F och min bror A fixar i köket som karlar gör:
image159
O myser med mamma J:
image160
Grupparbete med ett steg mot ett trevligare kök:
image161
Vi fick även träffa Y & T som hade med sin nya lilla böna M. Hon bara sov och sov och vi petade och gullade i timmar! Mysigt!! Synd att de bor så långt bort för man hinner inte riktigt med.
image158image162
Perfekt leende:
image163

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag har torkat bajs idag, tror du inte jag vill till dig?!!!!! *asg*

2007-10-16 @ 20:15:46
URL: http://www.Hannah83.blogg.se
Postat av: Heléne

Du är ett geni! Du har inte bara lyckats få världens 2 fulaste hundar att komma till just din butik, du har lyckats att få dem att bajsa också!! Skrattar ihjäl mig :-D Du har en utmaning att hämta i min blogg!

2007-10-18 @ 10:57:22
URL: http://helenesrussin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0