Lat, stor tjej och en explosion.....

Clownen: Jag är en stor flicka.
Stora S: Jaha?
Clownen: Jag har trosor.
Stora S bryter ihop.
Så nu vet ni. Tar ni av er trosorna är ni inga flickor längre.

Efter den givande stunden åkte vi vidare till sjukgymnasten. Där fick jag åter igen bekräftat att Clownen är världens lataste barn. Hon skulle nämligen spela fotboll för att sjukgymnasten skulle se hur hon rörde sig osv. Men nej du, där var det stopp! Hon skulle minsann inte spela någon boll. Det slutade med att hon satt ner och spelade boll....

Clownen hann även med att utforska fler toaletter. Hon har nämligen ett sjukligt begär av att pröva alla toaletter i hennes omgivning.... I går hann vi med fyra nya toaletter.
image173image174image175

Sen har Cirkusdirektören lyckas med det otroliga att spränga en Sodastream.... Hur han gjorde? Det undrar vi med. Det var vatten till och med i lådorna och det var ingen som torka ur det... Nej nej, det torkar upp av sig själv.
image176

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag förstår inte hur han lyckades med det, men men

2007-10-30 @ 19:44:40
Postat av: Busan

Och han ska vara doktor i fysik?

//B

2007-10-30 @ 23:47:04
Postat av: Anna

Jaja, man måste ju testa sina teorier utanför labbet också.

2007-10-31 @ 12:56:33
URL: http://minkamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0