Mârten är över och julen inställd.

I lördags var vi till Kil, ja inte alla, Cirkusdirektören hjälpte sin bror att bära ved så jag tog med S som sällskap. TACK S, du är underbar!!!! Hon blev förtjust i min kusin och jag hoppas de gifter sig och flyttar till ett slott och lever lyckliga i alla sina dagar.
I Kil finns min kusin C och hon fyllde år. Det var massor av människor som ville gratulera henne och det är inte så konstigt för hon är COOL!
På kvällen åkte jag och S till U & L för att umgås. Det blev middag på Statt och Whisky på The Roof. Roligt att träffa lite folk igen. Men var tusan är alla människor som brukar vara ute??? Det är ju inte så att vi blivit äldre och ska skippa utelivet hoppas jag....

Julen ska alltid planeras i god tid... Kanske inte riktigt som vi gör. Cirkusartisten har redan skickat sin önskelista till Tomten och Clownen tjatar om ett rosa slott. Cirkusdirektören ska måla Cirkusartisten svarta legoborg rosa och ge det till Clownen. Genom detta avslöjande har han fått båda barnen sura och julen är redan uttjatad.
På söndag var Cirkusdirektören pedagogisk och frågade det första han gjorde på morgonen om vi kunde flytta julen. VA????
Ja, morsan har beställt en resa och dom kommer hem sent på juldagen. Hon insåg inte det och tog fel på datumen. Det är okej för de andra.
Hmmm, ja just det. Julen inträffar ju lite då och då under året. Vänta lite, jag ska bara boka en tidsmaskin och leta upp den peson som skrev boken "Bibeln" och be denne författare skriva om så julen blir flyttbar. Återkommer med resultat.
Julen ska i år firas på Annandagen. Kan någon ge mig ett normalt liv? Kan jag få praktisera hos en släkt där man håller sig till traditionerna så jag vet hur året ska se ut???? Please!

Kusinvitamin:
image142
Hennes härligt bubblande sambo:
image143
Barnhörnan:
image144
Fasters favorit:
image147
Mârtensbilder:
image145
image148
image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0