Könsbyte, cocosbullar & lite ångest.

I dag ringde TV4 och pratade om scrapbooking på ett program som heter "Efter tio" med Malou von Sivers. De skulle inte betala ut någon reseersättning eller betala hotellrum för resan till Stockholm för de har så stram budget. Stackars TV4! Jag rekomenderade ett företag i Stockholm som säljer scrapbookingmaterial. Skulle jag ha ställt upp gratis? Är det värt att göra det? Har redan varit på TV4 och fick ingen företagsreklam alls....

Sen hörde jag på radion att Kina stoppat alla TV-program om könsbyte. Vilka gör könsbyte i Kina? Kan man det? Det borde vara kvinnor som gör det för ingen man vill väl bli kvinna i Kina? Men räcker det inte med män i Kina snart???? Jaja, återkom till mig om ni har info om detta.

Köpte med mig cocosbullar hem för att göra behagliga barnförsök. Clownen är ALLTID skitig. Om hon så är nybadad så spottar hon tandkräm på högen med rena kläder eller så prövar hon en vattenpöl. Så idag tog mitt vuxna sinne ett stort beslut och köpte cocosbullar för att kolla hur skitig cirkusbarna kan bli.... Gissa om jag blev besviken!!!!! Det syns ju knappt på dem! Jag trodde vi skulle få tapetsera om i köket efter en kartong med cocosbullar. De åt inte ens en hel var. Cirkusdirektören åt bara två för han bantar....
Före:
image132
Se och lär:
image133
Under testperioden:
image134
Efter slutfört uppdrag:
image135

Varför är inte Clownen ren på allmän plats?

Kommentarer
Postat av: Busan


Ojoj, jag ska allt lära Clownen och ditos bror att käka kokosbullar, de måste ju få en vettig förebild!
//Busan

2007-09-29 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0