Stulna frågor på Internet:

1. Hur gammal är du om fem år?
38 år tror jag. Inte så noga det där tycker jag...
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Barna som hjälpte mig möblera i scraphörnan.
3. Hur lång är du?
1.68
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Oooo vad svårt... Vet faktiskt inte.
5. Vem ringde du senast?
Svärmor
6. Vem ringde dig senast?
Världens bästa kusin Carina som ville ge mig möbler. TACK!!
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Kan jag tyvärr inte skriva här.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Sambos
10. När såg du senast din mamma?
Tisdags tror jag.
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du i dag?
7:30
13. Vilken är din favoritjulsång?
Nu tändas.
4. Vilken är din favoritplats?
Hemma. Eller vid något vatten.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Vid soptunnan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I Arvika kommun.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Stora Stygga Vargen
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När Cirkusartisten skulle förklara att han lekte säl.
19. Hur stor är din säng?
1,80 m
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Båda.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Lite fantasi får ni ha.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Sju, men använder bara en tunn själv.
23. Hur många landskap har du bott i?
I Sverige; två.
24. Vilka städer har du bott i?
Arvika, Stockholm, Oslo, St Louise, Hartford, Karlstad
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor.
26. Är du social?
Väldigt mycket, önskar jag hade mer tid och åengar så jag kunde umgås med mina vänner på heltid!
27. Vilken är din favoritglass?
Romrussin eller melon.
28. Vilken är din favoritefterrätt?

Cheescake
29. Tycker du om kinamat?
Japp
30. Tycker du om kaffe?
Absolut.
31. Vad dricker du till frukost?
Vatten och ibland te.
32. Sover du på någon särskild sida?
Höger
33. Kan du spela poker?
J
a
34. Tycker du om att mysa/kela?
Nej, lika romantisk som en asfalterad motorväg på vintern.
35. Är du en beroendemänniska
Tyvärr ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Födde barn på min födelsedag en gång...
37. Vill du ha barn?

Nu räcker det!
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och rövarspråket.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, en gång.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, bästa platsen på jorden!!!!! Var rädd om den är ni snälla.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mina barn.
42. Äger du dyrbara smycken?
Japp.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Desperate Housewife
44. Kan du rulla med tungan?
Nope.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Bengt på Tomta tror jag.
46. Sover du med gosedjur?
Nej.
47. Vad har du för ringsignal?
Skrattande barn.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja!!!! Superhäftiga.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En coldlight som lyser rött i datorn. Skittöntigt; men Cirkusdirektören tycker sådant är häftigt...
50. Flirtar du mycket?
Nja, inte så ofta.
51. Kan du byta olja på bilen?
Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Faktiskt inte, har fått böter för annat smått & gott.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kommer inte ihåg vad den hette, men det var den sista som Stieg Larsson skrev.
54. Läser du dagstidningen?
På nätet.
55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nej
56. Dansar du i bilen?
Nej, någon kan ju se en.
7. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P4
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Pirat
59. När var du i kyrkan senast?
Hmm var det på ett dop i vintras kanske???
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Hans Olsson.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Vet inte, tre -fyra dagar kanske.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Svärmor, som tog med barna på Lillerudsdagarna. Det uppskattar jättemycket. Slipper ha dåligt samvete för att de inte får åka iväg på roliga saker pga att jag jobbar mycket.

Kommentarer
Postat av: Busan


Vi vill se bilder från vår vackra huvudstad :)

2007-09-02 @ 14:51:09
Postat av: Hannah

Hej, jag hittade dig!

2007-09-04 @ 15:28:04
URL: http://www.Hannah83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0