Kalas på G!

I morgon har Artisten kalas för sin klass och några till. Vi kommer ha 17 ungar här hemma! Hur tänkte jag då??? Ja ni, det vet inte jag heller.
Vi har bakat och grejat hela veckan.
Jag bad Direktören att flytta på granriset som legat i trädgården för länge. Jag försökte elda upp det i söndags men det fungerade så där.. Bensinen exploderade och sen var det roliga slut. Rishögen låg kvar pga fukten.
Direkören lovade att ta hand om det dagen efter. Gjorde han det?
Nej, han ringde Lastbilscentralen och beställde åtta ton singel/ grus istället och krattade ut i uppfarten till garaget. Bra Direktören! Men i går var högen borta i alla fall.
Direktören och Artisten skulle baka under veckan också, men det har inte hänt än...
Vill ni ha inspiration på mat kan ni titta här och kika in alla länkar på deras högra sida:
http://kitchenretro.wordpress.com/
Här får ni en annan bagare:

Jag har fått en present också, i förväg. En lampa till garaget. Inklusive glödlampa. Den var inte ens inslagen. Fattas bara att jag får en dammsugare på söndag också... Jag har fortfarande inte fått den berömda hyllan som jag skulle ha fått i julklapp i fjol. Vad är det för fel på att köpa en bok som jag har önskat mig i snart sex månader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0