Öronvärk och flygplan.

Min lilla bäbis har ont i örat. Det rinner var och hon hör väldigt dåligt på örat. Idag när jag pratade med henne i telefon så hörde hon inte vad jag sa men när hon bytte så hörde hon:
-Jag har köpt medicin till dig, sa jag (alvedon)
-Men jag vill ju ha chips! sa Clownen. Det kan bota många smärtor!

Jag fick också ett intressant telefonsamtal idag. Det var Direktören:
-Kom inte hem idag!
-Har ni fått kräksjukan, undrade jag.
-Nej, morsan kom förbi med Christer Sjögrens cd till Artisten. Det är förfärligt. Det går inte att vara här hemma!!!
Man ska uppskatta barn olika smak anser jag:-)

Artisten har byggt ett stort flygplan av A4-papper. Ser bra ut tycker jag. Flygplanskonstruktör eller proffs med papper:
image381
Nu ska jag se på Ugly Betty och sen Desperate Houswives. Kvällen är räddad!

Kommentarer
Postat av: Busan

Sådan Sara, sådan Sarah!

//Busan

2008-04-29 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0