Ship o´hoy!

Nu åker jag på en kryssning med Handelskammaren. Vi är 1100 personer från Värmland som ska inta Östersjön. Intressant. Undrar hur många alkoliserade gubbslem jag får träffa. Sven-Ingavrs är med så jag vet redan en del svar;-)

Baugetten står här hemma fin och guldug. Den har redan fått lära känna min Cirkus. PåNär vi körde ut från bilhallen på Helmia så hade Dierköten med sig en slipmaskin i knät. Fråga inte! Han är bara sådan.
Sen var vi och tittade på Lilla Edvin och han fick också bekanta sig med en slipmaskin, varför? Hans storsyster fick nämligen ett leksaksset med diverse verktyg och då var Direktören också tvungen att visa sitt verktyg. Det går ju inte att en tvååring får visa sina verkyg utan han minsann får visa upp att hans är större!
Och slutligen så fick slipmaskinen följa med in till hans mamma och pappa och dricka kaffe. Sen kunde Direktören och slipmaskinen sova gott.
Nu tar jag ledig från sågspån och verktyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0