Snart en födelsedag äldre.

Nu är kalasen över för denna helg och vi har massor av tårta kvar om ni vill komma på fika i morgon.
I går var det kalas för en hög med ungar och de var fulla av socker och lagomt trötta när de gick här ifrån. De lekte kurragömma och byggde lego bland annat.

image359
image360
image361
image366
I dag fick jag fler användbara presenter från Direktören. Bilsvampar och en högtryckstvätt. Han brukar vara den romantiska här hemma eftersom jag är lika romantisk som en soptunna. Men idag vet jag inte vad han hade tänkt på. Men jag vet vad jag ska ha tvätten till; vattenkrig och ta bort äckliga daggmaskar från stubbar.
image362image363
Clownen var för nära dyngspridaren.
image364
Baugetten fick sitt första bad av Direktören i dag.
image365
Men det bästa va allt var att Direktören hade suttit i natt vid mina stämplar och gjort ett annorlunda kort till mig♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Frida

När får vi se Direktörns kort då??

2008-04-21 @ 08:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0