Dagen efter.

I går var dagen efter dagen före för Direktörn. Vi var på 2x30-årskalas i lördags. Direktören var pratglad och dansgolvets kung. Mycket vackert!

I går så såg Direktören dag ut så här:

Går upp ur sängen för att gå och lägga sig på soffan och sova. På vägen till soffan klarar han att svälja två Ibumetin och lite vatten. På sen eftermiddag kommer ungarna hem och Direktörn tar en dusch och åker till golfbanan. Han kommer hem lagomt till läggdags.

På golfbanan hade han frågat Fredrik när dom hade gått hem. Om det blev sent.
-Hahaha, vi åkte ju hem i eran bil.
-Ja just det.... Det kommer jag ju ihåg.

Sen blev jag erbjuden att hyra ut Direktörn. Det var en som ville betala mig pengar för att få bo en vecka tillsammans med Direktören. Men är inte sånt olagligt i Sverige. Typ koppleri. Eller kan jag göra det? Direktörn hade nämligen visat honom sin ekvation han gör på datorn angående sin uträkning på plank... Sen fick han även veta att Direktören förborrar alla spikhål. Succén var ett faktum.

Här är Direktörn i Jonas på Skabben fasta grepp. Gillar handen på röven. Pride forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0