Julbrev!

I dag när jag kom till mamma och pappa låg det ett brev på bänken. Det var från en tant med stort hjärta som bodde granne med oss när jag och brorsan var små. Ann-Maj lät mig ha hedersuppdraget att vattna hennes pelargoner och hon hade alltid nybakad kaka med äkta smör på. Ann-Maj är i dag 86 år. Så här står det i brevet:

"Ni kanske har en sån röd färg. Men ge den då till Anna eller Andreas. Om de kommer hit får de så många som helst. Jag har ett stort lager och har jag inte färgen som ni vill ha, är det bara att beställa, jag kommer att fortsätta efter jul.Det blir säkert 40 dukar till. Det har "blitt" liv i kärringingen igen. Som ni förstår hoppas att vara med ett tag. Jag önskar er alla en God Jul och Gott Nytt År!
Ann-Maj"

Vilken julglädje, blev alldeles varm i kroppen♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0