36.000

Vad innebär 36.000 för er? Är det bara siffror eller ett tal? För mig är det pengar, jävligt mycket pengar.... Vad kan man göra för 36.000?
*Renovera nedervåningen
*Bjuda vännerna på en resa
*Köpa väldigt mycket nya kläder o skor
*Köpa en nyare bil
*Köpa möbler
*Åka till Legoland
*Köpa en snöslunga och en åkbar gräsklippare
*Betala av CSN(hahaha, skulle inte tro det)
*Bjuda vänner & DT på Scrapevent
*SPA
*Lämna in bilen på Volvo så de kan laga alla fel som är på bilen....

Att ha bil är dyrt. Jag får ett nervöst sammanbrott på allt som händer just nu!!!!!!!!!!!

Kolla in snögubben med en gul snopp i ansiktet? http://helenesrussin.blogspot.com/
Ska du föda snart förresten?

Nu ska jag åka till Mekonomen. Kommer de att laga rätt bildel denna gång? Spänningen är olidlig!

Kommentarer
Postat av: Busan

För 36.000 kronor får man 1.800 påsar ostbågar, det vill säga, ostbågar för 34 år framåt med en normalkonsumtion (en påse/vecka).

//Busan

2008-02-04 @ 13:48:30
Postat av: Heléne

Gul snopp?? Nä, vet du va! Jag gissar på NEJ dvs att de INTE byter rätt bildel och att de INTE hittar felet!! Jag gissar NEJ på fråga ett också... det verkar inte bli något födande här nej...

2008-02-04 @ 22:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0