Det händer!!!!!!!

En gång om året gör Direktören middag som inte består av spagetti och ketchup. I dag är en sådan dag!!!!!!!!
När han fyllde kalkonen så var Clownen med:

-Det är en groda!!!
-Nej, det är en kalkon.
-Nähä! Det är en groda som bajsar!!!!
image279

Vill ni ha grodbajs till middag så serveras den kl 15:00 i Direktörens värld. Just nu använder han dammsugaren hör jag....!
image280
Själv har jag gjort dessa underbara Yorkshere Puddings som serveras som tillbehör till kalkonen med rostad potatis, rödvinssås och brysselkål. Mums!!!!!!!!!!
image281

Jag måste bara visa er några av alla skyltarna vi såg i USA. I USA varnar de för allt! Konstigt att de inte tatuerar in en varningstext på barn: Dessa varelser kan ge upphov till Tinnitus...
image282image283

Aha, nu vet jag varför han behövde dammsugaren. Han gör rent skåpet under diskbänken. Jösses, vad säger ni om det???? Han har nog tänkt över det här med alla verktygen han köpte i USA och inser att jag kommer få psykbryt snart om han inte slutar ha våta drömmar över alla kartonger som ligger i vardagsrummet. Den är vacker, du är bara avundsjuk.... Hör till kommentarerna jag för höra när jag klagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0