En skön dag.

I dag har jag varit ledig. Det var riktigt skönt! Vi har haft en fin familjedag på stan med familjen i Byn som innefattade skönt fikahäng och ett litet mindre klädkonto.
Jag tror vi slog Kristian Luuk i klädbyten i dagens Melodifestival. Cirkusartisten & jag låg i soffan och bedömde artister efter kläder, sång och frisyrer som vanligt. Jag tyckte Bwo var bäst. Artisten kom inte fram till någon favorit. Men när Patrik Isaksson inte gick vidare så sammanfattade han:
Skit.
image289image290image291image292image293image294

Dagens kläder är inköpta på Lindex och jag är frälst!!! Tänk om dessa fanns i större storlekar:-)
More colour to the world!
Vi har även möblerat om. Men det gick fort... Det tog längre tid att fika. Tur att det är sköna saker som tar lång tid:-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Gu va söta =0)

Älskar tunikan med träden på... Hoppas jag får se den live på måndag

2008-02-23 @ 23:19:33
Postat av: Frida

Nu existerar min nya blogg.
Och snart borde det finnas scrappade saker i den =0)

2008-02-23 @ 23:42:09
URL: http://fridacreates.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vilka sötnosar!!!!!

2008-02-24 @ 14:52:40
URL: http://www.hannah83.blogg.se
Postat av: TesaB

Hahahaa, GUDOMLIGA kläder som jag kan tänka mig föll dig på läppen! Jag sa också skit (och lite annat också) efter att den galande kvinnan gick vidare istället för Patrik Isaksson!

2008-02-27 @ 16:38:33
URL: http://www.tesasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0