Kan de inte prata med kvinnor eller är dom bara rädda för oss?

I morse när jag kom ut så stog det fyra män på min gräsmatta. En som hade händerna i elskåpet och tre som tittade på. Jag undrade vad de gjorde...
-Vill du att jag ska flytta på bilen så du kommer ut med din bil? Fick jag som svar.
-Ja. Men vad gör ni? frågade jag igen.
-Blev du grinig nu? Jag brukar inte tala om vad jag håller på med, sa han med händerna i elskåpet. Hahaha, de tre andra skrattade så där på gubbvis ni vet.
-Men betalt ska ni ha! sa jag och drog iväg med bilen.
När jag svänger ut från våran uppfart ser jag att jag även har en lastbil och en grävskopa på väg in i trädgården!
Tyvärr så hade jag bråttom och kunde inte stanna och reda ut allt för jag blev ganska nyfiken på varför jag hade allt detta manliga skrot i min trädgård!!!!
Men nu har jag fått veta att det var en vattenläcka i trädgården från dagvattnet och allt är åtgärdat.

Kan inte gubbslemmen prata med oss kvinnor så tycker jag att de ska byta jobb och inte vistas ute bland folk!!!!

Bläh vilket långt inlägg detta blev men jag är en trött grinkärring som vill ha medlidande från andra kvinnor(och gärna män också som kan stå för att män är otrevliga och livrädda för att vi kvinnor ska få lika mycket makt som dom) som förstår min frusration;-)

Kommentarer
Postat av: Busan

Män är djur, så enkelt är det... ;)

//B

2008-01-03 @ 20:57:57
Postat av: terez

Håller med föregående talara asg

2008-01-04 @ 20:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0