Tidsuppfattning är inte hennes starka sida...

I dag har jag städat ut julen, visat upp bilen på Mekonomen för vidare reperation i morgon och städat tre förråd. Gôtt!
Har även renoverat mig själv. Clownen och jag har målat naglarna lilabrunt. Cirkusartisten ville ha vitt men inte vara med på bild. Det får man ju respektera.
Nu ikväll har jag färgat håret. Clownen tyckte jag skulle färga mig under armarna och på magen. Men det på armen behövde jag inte färga sa hon. Hmmm, stämmer det att människan har samma antal hårstrån som apan?
Clownen ville bada men jag sa nej för hon badade i går.
-Då kan jag bada till jul, sa hon.
-Ja det kan du, sa jag.
-Eller när stora Sara med lilla hunden kommer.
-Det går jättebra, sa en fundersam mor...
image230
image231
Skiten på jumpern och runt munnen bjuder vi på.

Kommentarer
Postat av: Stora Sara

Ååå, sötaste unge!
//Stora Sara

2008-01-07 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0