Fina foton.

Under helgen skulle jag inreda mitt scrapbookingrum. Trodde jag. Men istället hittade jag mögel i väggen, bakom listen och i golvet. Suck, inte ett rum till. Så nu får man vänta ett tag till.
Men det blev ett bra avslut på helgen ändå. På dagen i går var brodern med familj här och sen på kvällen kom Carina och Roger.
Roger visade fina bilder som han fotat. Hans kamera vill både Direktörn och jag ha. Slurp:-))
Här är ett urval av de bilder vi snodde från honom:-) En del är från Tyskland och sen från resan till USA.
Byggprojekt:

Vatten:

Törstig:

Två ben, en fot:

Direktörn åker till USA och strejkar. Allt löste sig:

Direktörn hittar ett verktyg på en scrapbookingmässa så klart:

Och vi:


För övrigt kan jag berätta att Direktörn har lagat mat. Men han glömde bort det. Några veckor senare hittar jag det i ugnen. Inte så frisk mat. Lika många svampar som i rummet i källarn... Vågar inte lägga upp bild på eländet pga hot mot rikes säkerhet.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är utmanad!

2008-06-30 @ 15:00:48
URL: http://hannah83.blogg.se/
Postat av: TesaB

Näst efter toarullarna är det här min favorit-direktörhistoria! LOL!!!

2008-06-30 @ 20:21:35
URL: http://www.tesasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0