BÄBIS!

I morse 04:40 kom det en stor kille ut med hjälp av kejsarsnitt. Han väger 4295 gr. Det är kärlek♥ De mår ganska okej och kärleken har fått syrgas några timmar.
Artisten är jätteglad över att han har en killkusin för han har enbart tjejer runt sig. Sen kom han på att han är snart sju år äldre än våran nya kärlek. Men han kan nog lära honom en annan legomodell ändå när den tiden kommer♥
Åhh vad lättad jag är att allt är klart. Blev orolig och ringde förlossningen när det tog sådan tid... Nu kan jag lugna ner mig och bli en människa igen. Puh.  Pappan låter hälsa att kärleken är likt storasyster. Det har jag svårt att tro, han är ju nästan dubbelt så stor som hon var när hon föddes :-)))
JAG ÄR TVÅBARNSFASTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Diane

Skönt att allt gick bra! GRATTIS GRATTIS!

2008-03-21 @ 13:07:09
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com/
Postat av: Busan

Det heter ju Långfredagen av en anledning liksom. Hur som helst, jättekul! :)

//Busan

2008-03-21 @ 18:27:58
Postat av: Ann

Äntligen är väntan över. Stort grattis till alla.

2008-03-21 @ 19:51:20
Postat av: Heléne

Grattis Fastra! :-) Hälsa och gratulera!!

2008-03-22 @ 00:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0