En dyr helg.

Det har varit en helg fylld mer impulsköp och några överaskningar.
I fredagskväll så kom jag hem med diverse paket. De flesta fyllda med Lego till barna som de ska få om några år när de har städat sitt rum.... Mutor är tillåtet!
Sen fick Direktören ett STORT paket. När timmarna närmade sig ett på natten och jag somnat i sängen tillsammans med verktyg, kartonger och skruv så får jag höra:
"-I en rättvis värld borde Ingvar Kamprad sitta i fängelse och jag vara miljardär." Direktören har upptäckt IKEA´s underbara värld.
Jag åker till IKEA när vi sovit några timmar och försöker få tag i en högersida till en av lådorna i byrån eftersom denna saknas. Men så lätt ska det inte vara! De kommer skicka den saknade delen!!!! Så nu har vi ett hål i sovrummet.

På söndagen var Direktören och jag i Sunne på Villamässan. Jag var på en föreläsning om orkidér. De orkidér som jag tar hem går en mycket osäker framtid till mötes. Men nu har jag fått all kunskap jag kan få av en riktigt expert. Så faan om de dör nu de jag köpte. Jo då jag köpte nya. Jag hade guldbrallorna på mig.
image300image301
Jag impulsköpte en ekmöbel också... Så jag och brudarna kan ha barhäng här hemma.
image299

När jag laddade över bilderna till datorn så fick jag en överaskning. Dessa bilder är jag helt oskyldig till. Det kan jag lova! Vi frågade Cirkusartisten om han lånat mammas kamera.
-Nääää.
-Är du säker?
-Jaaa, jag har inte tagit den.
-Okej, kom och titta på datorn. Så du säger att du inte tagit dessa foton?
-Hihihi jo.
Detta är bara några av en hel serie med tvbilder, kalsongbilder, myrbilder, hyllbilder mm. Många av fotona är inte lämpliga för nätet och har raderas för att inte få besök av någon alien från yttre rymden som vill ha med oss som forskningobjekt.
image302image303image304image305

Kommentarer
Postat av: Heléne

Fler kameror till barnen!! :-)

2008-03-10 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0