118100!

Sandra har skrivit i sin blogg om sina frågor till 118100. Dit kan du skicka dina frågor och få svar på dem. Säkert tjänar någon rik extra kaffepengar på detta.
Jag kunde inte vara sämre utan skrev frågor också:
"Vad ska jag göra i morgon?" skrev jag. 118100 svarade:
"118100 tror att du ska gå till skolan om du går i skolan. Gå till jobbet om du jobbar, Pensionera om du är pensionär och gå till arbetsförmedlingen om du är arbetslös. I vilket fall som helst ha en trevlig dag."

Sen frågade jag vad scrapbooking var, och jag fick ett bra svar om det också:-)

Har ni inget att göra kan ni se vad andra har frågat här:
http://www.flashback.info/showthread.php?t=646149

Rätt svar på vad jag ska göra i morgon är: Åka till Göteborg på mässa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0