En kalashelg!

Nu under helgen ska jag kalasa i dagarna två. I kväll är det Therez som fyller 25 år ute på Hammarö och i morgon är det schlager här hemma med glödande vänner och en underhållande grill. Eller var det tvärt om?
I går hade jag öppet hus på kvällen i affären och då kom Monika från Metalimo för att inspiera oss. Hon är sååå duktig och skriver väldigt mycket på hennes layouter. Annorlunda och fint. Hennes blogg är här om ni är nyfikna:
http://monnahs.blogspot.com/

I onsdag fick Clownen veta att hon levde. Hon hade varit på toaletten och tvättat händerna när hon blir uppläxad av Artisten:
-Står du här och tvättar händerna TVÅ gånger?
-Ja, jag vill det.
-Tänk på barna i Amerika, de får jobbar hela dagarna!!!!!!!!!!!!!!!!

Förr helgen var han i gång igen. Då var han hos mormor & morfar och blev inlåst i vedskjulet av två yngre tvillingflickor. Han fick givetvis panik och skrek som en stucken gris och slog till en av tjejerna när han kom ut. Mormor var inte sen med att läxa upp honom "att man slår inte" osv. Men då fick han till det:
-Vilket är värst? Få en smäll eller sitta inlåst utan mat och vatten?!!???

Jag skulle ha visat bilder från veckan men eftersom jag inte vet var min kamera är får ni se några bilder av gamla foton:
Snygga Edvin
image431
I sandlådan
image432
Foton på skyltar från USA
image433

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0