Blodet droppar.

Har varit och lämnat bod. De är inte snälla mina blodådror. De drar ihop sig som små rädda kaniner och gömmer sig under huden. Det krävs två olka blodsugare och två armar innan de hamnar rätt. Mer tid tar det också. Men skam den som ger sig. Förra gången rann blodet för sakta. Jaha har jag druckit sirap eller.....?
För övrigt tycker jag ni har lagt lite väl höga bud på Direktörens julkort. Han ringer varje gång budet har gått upp.
På måndag blir det dyrt att ringa för då åker han till Nya Zeeland. Någon som behöver låna verktyg i två veckor? Eller kanske köpa? JAAAAAAAA jag kör auktion på hans verktyg när han är borta. Yes!!!!!!!!!!!! Solsemestern är räddad!

Kommentarer
Postat av: Marja

Haha härligt Anna!! Jag bjöd bara för att jag tyckete synd om din direktör men nu när jag ser att du inte fått någon julklapp 2007 så vet jag ta mej fan inte längre. Sätt ut maskinerna på tradera så kan jag köpa min gubbe några julklappar och du får åka på semester

2008-11-05 @ 19:49:17
URL: http://marjasverkstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0