Grattis Therez!!!!!!!!

Therez du måste ju vara världens lyckligaste människa! tänk att veta att man kommer att bidraga med pengar till Direktörens julklapp. Undrar vad jag ska köpa till honom? En ny bil, en resa, en ny gryta, strumpor eller varför inte en skruv.

Auktionen slutade på hela 44 kr. Jösses vilken fin present han kommer att få. I fjol fick han en resa till Los Angeles. I år kommer han att bli så överaskad!

Ni som missade auktionen; så här skrev jag:

Objektsbeskrivning

I år bestämde Direktören att julkortet skulle vara svart och gult. Han måste vara jävulen själv. Vem vill ha svart och gult på julkortet?!!!?
Det finns INGA dekorationer som symboliserar julen inom detta färgspektra. Jag frågade varför han valde dessa färger:

 -Ja, det är ju Dewaltfärgerna och på jul ska man tänka och få Dewaltverktyg. Jag hade tänkt att säga svart och guld men guld är inte så juligt.

Nähä är det inte???????

För att få pengar till Direktörens julklapp säljer jag här hans julkort. Hans julklapp i år kommer vara lika billig/dyrt som slutbudet på denna auktion. (Direktörn: Bud från dig kommer att raderas och glömmas av resten av världen så det är ingen idée att du försöker höja budgivningen!!!!!)

Material till julkort kommer från:
Quickutz
Bazzill
Ranger
Making Memories
Tim Holtz

Jag bjuder på porto för att bli av med eländet! Blir budet riktigt högt ska jag tvinga Direktören att skriva en signatur och en vänlig julhälsning till köparen.

----------------------------------------------------------

Här är inlägget om julkortet:
http://minkamera.blogg.se/2008/november/javulen-bar-snickarbyxor.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0