Sju saker.

Busan har utmanat mig. Här är reglerna:

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Okej här kommer sju saker om mig:

I dag har jag kommit på att Göteborg är jävulens stad! Varför? Jo för att ta sig från parkeringshuset city till elite hotell måste man köra på en bussgata, en spårvagnsgata och en gågata och få ondaögat från en massa fôlk.

Blir illa till mods och generad över vuxna som klär ut sig på allmän plats.

Har bantat i 19 år. Prata om att vara envis.

Försvarar ofta den svaga och utsatta.

Har slagit en pärm mellan benen på studierektor Kjell Johansson.

Äger en skinnväst.

Har stoppat på en bensinstation i Memphis USA och glömt att tanka och sedan fått bensinstopp på motorvägen i Memphis men vägrade erkänna för pojkarna som stannade att det var soppatorsk.

Jag utmanar Sandra, Therez, Frida, Micke, Therése, Egoina och Jannike.

Kommentarer
Postat av: Busan



Duktig flicka :)

2008-11-14 @ 21:54:38
Postat av: Terez

jag har inte sju vänner så jag vägrar att delta!

2008-11-14 @ 22:17:52
URL: http://terezhemligaliv.blogg.se/
Postat av: Jannike

Skrattar

Usch, det där om att banta känner jag igen!!



Jag kommer snart att anta utmaningen!!



Bamsekram



Jannike

2008-11-17 @ 23:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0