Tystnad och räkor.

Clownen pratar konstant. Det har hon fått från Direktörns sida. Ja, jag är inte den som sitter tyst en hel dag heller men Direktörns familj slår allt!
I går kom jag på ett sätt att få Clownen tyst. Räkor. Hon älskar räkor och hon är nästan tyst hela tiden.



Sen är det det här med bankkrisen. Har ni märkt av den? Jag märkte det i går. De fick starta om datorerna på banken. Pensionärerna tyckte det var skitjobbigt. De fick vänta hela fyra ½ minut längre på att få prata med någon bakom disken.
Jag fick även lära mig ett nytt ord i går. Det är alltid trevligt. Ordet är BÖRSRALLY. Leder gör Asien. Spännande.

Här hemma tjatas det och diskuteras om allt. Till och med den sista räkan kan vara orättvis och måste diskuteras. Det var et kilo räker från början. Det är bankkris i USA och här sitter vi och försöker fördela fyra räkor rättvist. Precis som det ska vara alltså.

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

He, he, he, vilken underbar familj!!

2008-10-15 @ 18:05:22
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: ed hardy

I really appreciate your help, it is very useful for me,you will get good grades!

2009-12-14 @ 09:11:36
URL: http://www.edhardyclub.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0