Dagens bild 090422!

-Det är aldrig för tidigt att börja-
I går när jag kom till jobbet var det ett underbart fint paket på mitt skrivbord med fina skrivna ord på från en vän. Dessa ord är dock från förpackningen:

"Smooth your cares away. In 4 weeks this luxurios night cream reduces the appearance of lines and wrinkles, leaving your skin smooth, supple and radiant."

Så nu får vi se om jag får tillbaka mitt ungdomsskinn om fyra veckor. Krämen är nyss utkletad och jag är alldeles varm och klibbig i ansiktet. Fortsättning följer...
Tack Busan!!!!


"Boots Protect no7 Protect & Perfect Beauty Serum är produkten som orsakat kaos i England efter en TV-dokumentär, där hudläkare fastställde att den är en av få icke receptbelagda hudvårdsprodukter som faktiskt minimerar fina linjer, stora porer och rynkor - de beskrev resultatet som häpnadsväckande. Väntelistorna är meterlånga och så snart produkten kommer in i butikerna säljer den slut."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0