Konstigt mejl!

Fick precis ett mejl från ett företag som lovar att de kan göra min penis tjockare, längre och mer effektiv. Nu till frågorna:

Har jag missat att jag har snopp??? I så fall ska jag ha mer lön och prova ett och annat.
Är vi ständigt bevakade av amerikanska företag som kollar in våra kön och bedömmer hur stora de är? De som utför den arbetsuppgifter måste ha väldigt hög lön.
Varför skickar de detta mejl just när det är landskamp i fotboll? Är det inte nog med stake runt mig då...

Jag återkommer när jag får svar på mitt mejl till dom.

Kommentarer
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 03:49:49
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0