Dagens bilder 090823!

-Träsdårdsdax-
Det är inte bara bara att ha trädgård... Har klippt ner sju stycken vinbärsbuskar och två andra som jag inte vet vad det är... Plus klippt gräsmattan som är mycket stor och sne i strålande sol. Var värre svett efter dessa timmar än ett pass på Hälsokompaniet.
Tre vändor med grenar blev det i kärran. Gôtt att få bort det.
Är det någon som vill ha plommon? Vi har massor i år och grenarna håller tyvärr inte... Men goda plommon har vi i olika färger:-)









Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jaaa.. hade jag bara bott lite lite närmare hade jag kastat mig över era plommon.. Har som tur en fd arbetskamrat som har plommon som jag skall få från.. Vi har bara 2 äppelträd, ett körsbärsträd och lite krusbärsbuskar.. men i år bidde det inga äpplen..vilket jag är ganska glad över för det blir så jäkla mycket äpplen på dem.. Mycket att kasta i påsar..

Postat av: ulrika_m

Finfina bilder, men några plommon ska vi tyvärr inte ha för de finns inte med i LCHF-kosten ...

2009-08-24 @ 10:15:28
URL: http://ulrikascreativecorner.blogspot.com
Postat av: Busan



Åh, jag vill!

2009-08-25 @ 07:47:12
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 02:15:04
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0