Porrstjärnenamn!!!

På radion tar de verkligen upp viktiga samtalsämnen. Tex vad ditt porrstjärnenamn blir... Du tar ditt första husdjurs namn och lägger till din mors flickefternamn. Okej än så länge frid på jorden.
Hade jag varit porrstjärna (hemska tanke men ändå...) så hade jag hetat Sixten (efter en kanin) Karlsson. Fruktansvärt sexigt eller hur. Jag skulle sälja miljontals rullar på det artistnamnet. Nu till Direktörns namn. Ladda smilbanden nu. Är ni redo?

Jag trodde hans första husdjur var en hund vid namn Viktoria. Då hade Direktörn fått det sexiga och erotiska namnet Viktoria Hällberg. Åhhh vad sugen jag blir på en karl med det namnet...
Men vad fel jag hade!!!

-Men jag hade mer husdjur innan hunden, klämmer Direktörn ur sig.
-Jaha???
-Två ökenråttor.
-Vad???? Råttor???? Varför!!!???!!!!
-Men de var jättesöta och fina.
-Jaha och vad hette de då? undrade jag.
-Piff och Puff svarar en nostalgisk Direktör.
-Hahahahahahahahahaha du skämtar????? får jag fram mellan skratten och andnöden.
-Nej de hette det!!!
-Hahaha det skulle innebära att du skulle heta Puffen Hällberg som porrstjärna!!!!!!!!

Puffen Hällberg, vilken succé!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: kusin cecilia

Men Björn som är så snäll och flink i fingrarna med datorer kanske kan fixa det åt mej lite snabbt nån dag om jag skickar honom mitt lösen?

2009-08-14 @ 11:12:54
URL: http://cissipower.blogg.se/
Postat av: Bim HD

ler

Jaaaa... skulle nog inte göra succé själv om man ska döma av namnet - Frida Karlsson... Eller vänta, vi hade en undulat - Kim? Kim Karlsson? ehhh... TROR Direktören vinner stort, japp... :D

Må så grankott...

2009-08-15 @ 19:05:26
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0