Vila i frid....

Tar en paus och tänker tillbaka till högstadiet och alla kvällar på krogen. Du var en människa med hjärtat på rätt ställe. Du gjorde aldrig något väsen av dig utan du var våran lilla tomte som gick omkring med ett snett leende.

Jag kommer att minnas alla varma kramar du gett med ett snett leende. Du var alltid en person man kunde räkna med att se på krogen.

Var tog alla år vägen. Kan ett liv verkligen avslutas så här fort, man hinner ju ingeting på 35 år!!!!

Jag träffade en annan klasskamrat här om dagen och vi sa att vi skulle ha en återtäff snart men tyvärr hinner du inte med. Ibland springer livet fortare och vi hinner inte med. Livet gick för fort för dig vännen och jag har saknat dig det sista på facebook.

Jag tar en öl för dig på Club 28 nästa gång.

Skål vännen och sov gott ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0