Hysterisk kvinna!

I dag när jag uppdaterade e-butiken så fick jag ett meddelande om att jag snart hade utnyttjat mitt bildutrymme. Så jag började rensa bort produkter. Men det blev samma resultat ändå. Inget mer utrymme till mig. Men vá f**n tänkte jag och ringde supporten.

-Nä, bilderna försvinner inte för att du tar bort produkterna.
-Du skojar.
-Nä, svarar den sega nördiga stockholmarn.
-Men jag har haft e-butiken i tre år snart, det är ju tusentals bilder jag behöver gå igenom.
-Ja, vi beklagar att vi inte skrivit detta i era bruksanvisningar.

Här hade jag två val. Skulle jag tacka för mig eller bli hysterisk och skrika och svära över att varje bild tar ca en minut att ändra och det är TRE JÄVLA ÅR AV ARBETE JAG SKA GÅ IGENOM!!!!
Jag blev fårvånad över mig själv. För jag bad datanörden att ha en trevlig dag och la på. Håller jag på att bli gammal??? Ska jag ge upp så lätt? Jag brukar "go bananas!!!!"

Här är en kvinna som är min förebild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0