Planering!

Klockan 21:32 en lördagskväll:

-Mamma kan du baka en tårta till mig?
-Nej, det är kvällen nu.
-Men baka en nu.
-Nej, du ska sova nu!
-Men jag ska ha en tårta när jag fyller år.
-Ja, men det är fem månader kvar.
-Snälla baka en tårta. Tänk om du glömmer det!!!!
-Jag kommer inte glömma din födelsedagstårta!
-NU SKA DU BAKA EN TÅRTA TILL MIG!!!!!!! Fyraåringstrotset börja krypa fram och mammatålamodet börjar ta slut.
-Nej nu går du och lägger dig!
-Du får ingen tårta av mig!!!

Clownen åker i säng.

Kommentarer
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 03:29:09
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0