Dagens bild 090116!

Vardagsglädje!
I tisdags var jag till Posten och postade beställningar från e-butiken. Då började jag prata (ja, jag vet att jag strir och pratar med allt och alla) med en gubbe som höll på att stämpla frimärken. Jag undrade vad han gjorde för han var så försiktig när han stämplade.
Då berättade han att när han skickar brev så stämplar han stämpeln på exakt det stället som han vill ha dem på frimärket. Han ber alltid att få tillbaka sina frimärken som han postar från sina bekanta för han samlar på dem. Då berättade jag att jag samlar också på frimärken och fick mitt första frimärksalbum när jag var liten. Jag själv samlar på de frimärken som jag tycker är fina och bryr mig inte om vad de är värda.
Och idag när jag kom som vanligt till "min" post så sa personalen där:

-Vi har en present till dig.
-Vá till mig!!??!!
-Ja vi hörde samtalet du hade sist och så du får detta av oss.

Jag blev helt stum och visste inte vad jag skulle säga... Jag vet inte ens om jag tackade...Jag fick en mapp med Specialfrimärken. Vissa är så fina så man bara häpnar!!!!!!!!!!!

Suck vad jag är lycklig just nu:-)

Vissa av mina frimärken ligger i zip-påsar. Borde kanske ta och börja sortera igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0