Dagens bild 090118!

I går pratade jag och Heléne om att låta barnen rita på väggarna innan man tapetserar om. Vi kom på att det är inte så smart... Hur ska de veta var gränsen går?
Jag smög in i det hemska lila rummet, som de förra husägarna började renovera men aldrig gjorde färdigt, med en PRO-markerpenna och var busig. Jag klottrade!!! Hur länge sen är et du klottrade?
Jag visar mer bilder på de hemska väggarna här nere. De två kortväggarna ska rivas och byggas upp på nytt men utan dörrarna. För länge sedan var det sjukstuga/vårdcentral här och därför är det småförråd och dörrar överallt. Dessa utrymmen och dörrar ska så småningom bli borta. Övriga färger som dominerar här nere är aprikos, ljusblått och mintrgrönt. Rysligt på väggar - jag lovar! Vi har även nakenmålning, älgmålning och björkmålningar på väggarna som är skapat för hand. Om jag vågar så lägger jag ut bilder på det men det tar sin tid!

Direktörn!!!!! Förra helgen rensade vi här inne!!!!! Vad gör sängen och allt det andra där? Är det inte smartare och ta ut mattan innan du tar in byggmaterialet?

Kommentarer
Postat av: Saawan

Åh så härligt, vet du, jag gjorde samma sak när jag skulle tapetsera om min lägenhet en gång, det kändes syndigt roligt att få klottra på väggen!

2009-01-18 @ 17:54:50
URL: http://julpysslarensvra.blogspot.com
Postat av: Maria

Hahaha, vilken grej! Ja, klottra på väggarna är väl en upplevelse :-).



Kram Maria

2009-01-18 @ 19:29:42
URL: http://coyrightmaria.se
Postat av: Busan



Men men, vart ska vi nu sova under schlagerkvällarna?

Kram!

2009-01-18 @ 21:53:09
Postat av: Brorsan

Rykten på byn gör gällande att gäster framledes är hänvisade till garaget eller altanen.

Allt beroende på årstid.

2009-01-19 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0