En rökare med nr 2.

Clownen gillar att snacka. Alltid. I bland lyckas jag smita i väg på toaletten för att få en tyst stund. Icke i dag. Sitter och gör nr 2. Då krävs det ju lite mer tankeverksamhet än vid nr 1 så jag sitter väldigt gärna i fred när jag gör nr 2. Mensom sagt; inte i dag.

-Mamma, säg till när du vill komma ut, säger Clownen.
-Varför då?
-Jag har satt den här framför dörren så du måste säga till när du vill ut så jag kan flytta på den.
-Vad har du satt framför dörren????
-Den här.
-Ja men VAD?
-Jaha, en dockvagn. Säg till när du vill ut.

Artisten ger sig in i diskussionen:

-Men du kan inte sätta den framför dörren då brinner mamma inne ju. Tänk om det börjar brinna då måste mamma kunna ta sig ut.

Tack för omtanken min förstfödde son.

Clownen fortsätter:
-Okej, mamma, nu har jag tagit bort den.
-Mmmm bra.
-Men mamma.
-Mmmm....
-Du måste fortfarande säga till mig när du ska ut.
-Varför?
-För jag vill.
-Okej.
-Är du färdig?
-Nej.
-Nähä...Nu då? Är du färdig nu?
-Nej.
-Säg till när du är klar för då släpper jag ut dig.
-Jaaaaa.
-Färdig?
-NEJ!
-Okej. Har du torkat dig?
-Men snälla du kan jag inte få vara i fred?
-Okej.
-Mamma, är du lite färdig?
-Neeeej!!!!
-Jag bara frågade ju!
-Mamma, jag går dit.
-Okej.
-Men säg till när du vill ut för jag ska släppa ut dig.
-Ja!!!
-Okej, jag går nu.

Tio sekunder senare:
-Äl lu kla nju mamma?
-Nej, jag säger till.
-Bla dhä mamma. (Bra det mamma)

Efter ett tag så säger jag att jag vill ut. Inget svar.
-Hallå, jag vill ut nu.
-Clownen jag vill ut!!!!
Jag bultar på dörren.
-Släpp ut mig!!!!
-Åhh är du redan färdig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0