H&M Autumn 2009!

I dag var Ann & Göran på besök. Göran verkligen älskar min affär och tar fram den bensindrivna cykeln och kör Ann dit hon pekar(med hela handen). Hon visade sin älskade chock-RÅSA bakelseklänning (som hon beskrev den innan jag fick uppleva den). Den var såååå fin. I like:-)
Ann kan shoppa i London som ingen annan. Ann och jag kom överens om att om vi bodde tillsammans skulle det se väldigt fluffigt bra ut på något sätt.
Och av en händelse så låg nya H&M Home-katalogen hemma och väntade på mig. Bodde jag & Ann tillsammans så skulle det se ut så här, men nu har Direktörn den stora turen att få uppleva rosa fluff till hösten. Tänk vad glad han kommer vara när han vaknar upp och ser RÅSA det första han ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0