Sex igen!

Nu ska jag se på Sex and the city-filmen. Igen. Det är bra att ha nackspärr för då kan man slita ut Direktörn extra mycket genom att be om mer smör på mackan och mera film på tv´n.

// Anna, som ser vissa ljuspunkter med att ha nackspärr.

PS: snart ska Direktörn få packa in massa presenter till sin älskade dotter. Hans fyrkantiga presenter ser ut som fotbollar när de är färdiginpackade. Just nu ångrar jag att jag inte köpte fler små presenter som kräver massa presentpapper.

PS nr 2: Direktörn; jag skriver till dig så här eftersom små grytor har öron (det betyder att barn hör allt), påsen med ALLA presenter ligger nere i mitt pysselrum tror jag. Ligger de inte där i en gul kasse vet jag inte var de är så då är det bara att börja leta. Presenterna ska packas in i Hello Kitty presentpapper som jag tror ligger på Clownens skrivbord. Det ska även vara rosa presentsnöre på ALLA paket. Detta snöre ligger någonstans i huset. Tejpen på samma ställer. Eller inte.
För att få krussiduller på presentsnören så drar man den vassa eggen på saxen mot presentsnöret. Nu behöver du leta upp EN av de alla saxar du tagit ut från översta kökslådan och burit ner eller ut i garaget.

Lycka till!

Men du, innan du börjar med ditt projekt kan du värma på lite te till mig är du snäll? Glöm inte att jag körde dig till tandläkaren (som du friade till) när du hade tandvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0