Under min nivå!

Jösses hur långt ner kan jag sjunka! Jag måste ha väldigt lite och göra, det är inte bra med semester! I tisdags blev vi av med Artisten o Clownen. Jag satte mig i soffan och började se på tv. Inte ett skit. Satan vad ska man hitta på!!!
Tog mod till mig och entrade Direktörns hemliga paradis. Tröskeln är väldigt svår att bestiga kan jag lova; snickarboden är inte ett ställe för mig. Det börjar krypa i kroppen och jag får röda prickar över hela kroppen över att se röran där inne. Man kan inte ens se golvet!!!
Men så tog jag mod till mig och satte foten innanför dörren. Då flög faan i mig och städpatrullen kom fram. Jag sjönk längre ner än jag trodde var möjligt; jag städade Direktörns snickarbod!!! Fyra timmar höll vi på Direktörn o jag. Varför satt jag inte kvar i soffan och drack ett glas rosé????
Men nu är det gjort och vi har visningstid mellan 14:30-19:45 dagligen för allmänheten. Övrig tid ring för tidsbokning.


Den som gissar rätt på vad den stora blå tunnan är, som Direktörn har exprimenterat ihop helt själv, vinner en privat guidad tur i Direktörn nystädade paradis. Men skynda er att gissa för om några mikrosekunder lär det inte vara så städat för jag hör att han är där...

Kommentarer
Postat av: FridaK

2009-07-16 @ 14:33:12
URL: http://frida
Postat av: FridaK

Jag tror att det är en grovdammsugare!

2009-07-16 @ 14:33:44
URL: http://fridacreates.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0