Grattis Benny på 65-årsdagen!

Eller hur att man kan göra rosa kort till gubbar??? Det gick hur bra som helst.
Har använt mig av Fancy Pants papper och rivit blommorna för hand och satt på 3D-kuddar för att få upp dem.
65-stämpeln är från Annas Scrapbooking egen stämplar. Frimärkena och elektroden är hittade i privata gömmor;-)
Bandet är från Prima.



Hoppas ni får en trevlig helg!
Pôss & Kram
Anna
Uppdatering: Ber Sven Svensson så hemskt mycket om ursäkt att jag inte vet att det heter "motstånd" det jag använt på kortet. Kontakta mig på [email protected] så ska jag försöka ersätta dig för den oro du kännt i kroppen över att korttillverkare inte vet vad ett motstånd är.

Kommentarer
Postat av: sven svensson

det är motstånd du har där

2009-06-05 @ 16:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0