Stilren lägenhet med extra garderob!

Men snälla, ge mig en garderob som liknar denna!!!!! Vi bor i ett stort hus som håller på att byta skepnad. Inredningstips ligger mig varmt om hjärtat. Garderober speciellt. Just nu delar jag en garderob med sängkläder och handdukar för fyra personer. Trångt? Ja.
Sofi på Östermalm i Stockholm säljer sin stilrena lägenhet. Snälla, kan jag inte få ett dygn i din garderob Sofi????? Jag kan till och med tänka mig att torka rent på dina fina köksbänkar!
Ni måste titta in resten av bilderna som ni hittar här.



Vill ni se ett fantastiskt hus som också är till salu? Det finns här.

Eller varför inte hälsa på hemma hos Hello Kitty:


Om ni tittar på bilderna här så ser ni att hon till och med har en k-pist. Är Hello Kitty farlig? Japp, lek inte med henne, bara köp henne.
Får visst åka till Japan också: Hello Kitty Puroland is a Hello Kitty amusement park in Japan and Disneyland Japan has a Hello Kitty themed neighborhood, let’s just say you’ll feel like your in La la land with all the Hello Kitty restaurants and rides.

Kommentarer
Postat av: Kusin M

Hej.

Eftersom ni renoverar ert hus tycker jag att ni ska inspireras av Kitty-huset i stället för denna opersonliga lägenhet. Sedan kan ni börja ta betalt av dem som kör förbi och fotograferar :-)

Kram

2009-06-26 @ 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0