Melodifestival för hela slanten!

Det pirrar i hela kroppen och förväntningarna är stora hos flertalet av svenska befolkningen inför finalen i Globen i kväll. I morse förklarade jag att Arman och Jonas ska vara i Globen i kväll för Clownen och hon undrade över världsliga ting som vanligt:

-Ska de ha med den stora hunden då?

Stora? tänkte jag. Vem är stor av dessa två? Hon ska även vinka till dom så de kan se henne. Vad fint.

Nu är det ju så här att den som vinner i kväll ska ju till Ryssland och visas upp för resten av Europa. Vi behöver alltså lägga om våra strategier. Vi har röstat på de som är snyggast och de som har en bra låt.

Men nu ni, när ni röstar i kväll måste ni tänka till. Det bidrag som vi skickar till Ryssland representerar SVERIGE!!!
Vill vi att resten av Europa ska tro att vi är:
*Personer med stora bröst som kan flyga?
*Personer som har sådan otrolig huvudvärk så vi måste ta oss för pannan hela tiden och dessutom har en övergångsskylt tatuerad på underarmen?
*Personer som får elchocker till frukost för att få fason på håret?
*Personer som skriker något förjävligt så vi kan se ner i hennes lungor?
*Tre ynglingar som blivit framröstade av bäbisar med tonårshormoner?

Jag röstar på Love love love! Och kastar spagetti på två-åringar.

Kommentarer
Postat av: Sofia/Jozie

Tonårshormoner... moahahahaha... det är nog jag det! :D Håller på EMD ikväll! Tycker att låten är hur bra som helst... får se hur länge jag tycker det innan radio spelat sönder den.

2009-03-14 @ 13:19:54
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Tesa

Tydligen så ska vi representeras av *Personen som skriker något förjävligt så vi kan se ner i hennes lungor? :o) Min 9-åring var helt bestört, EMD skulle ju vinna. Nästan så hon hade en lite tår i ögat, stackars liten :o) Kram

2009-03-14 @ 23:45:31
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0