Scraphouse!


Mitt första sponsrade uppdrag på Svensk Scrapbooking kommer från Scraphouse.
Scraphouse är en grosssist som säljer till företag och butiker. Scraphouse har även en inspirationsblogg om ni vill ha mer inspiration. De har sponsrat Svensk Scrapbooking med produkter från Making Memories, Prima och Quickutz. Det var underbara fina "godisbitar" som jag fick skapa med!!!!
Tack SCRAPHOUSE för alla produkter!!!!

"Du gör mig galen" är utstansat med Storybook.
Apan är en revolutiondie.
Papper från Basic Grey och Bazzill. Kanterna har jag rivit med en edge scraper från Making Memories.

"Glad Påsk" och blomrankan är Rub-ons "Flower Patch" från Making Memories. Plastblommorna i vänstra hörnet är från samma serie. Tygblommorna i högra hörnet och papprena är från Prima. Banden, randiga och gula, är från Making Memories.
Den långa gula bården under kycklingarna är "Just the edge" från Bazzill. Kycklingarna är utstansade med dies från Quickutz.

Påskkortet har papper från Bazzill och Basic Grey. Blomman är från Prima. Glad Påsk är utstansat med alfabetet Storybook från Quickutz. Påskkorgen med ägg och gräset likaså.



"How does your garden grow" (rub-ons) och band är från Making Memories. Papper från prima och den gula pappersremsan är "Just the edge" från Bazzill. Solrosen är från Prima.

Kommentarer
Postat av: Pia

JAaaaa..tack jag behöver möööe inspiration nu..har torka så det skriker om det.....detta ska jag kika ordentligt på..hej på dej..PIA

2009-03-07 @ 17:10:01
URL: http://pia-vardagsrummet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0