Sommartid!

Levde i en drömvärld ett tag. Vaknade och trodde jag hade försovit mig. Knäppte på tv´n och såg att jag kunde sova i två timmar till. Skönt. Slöade som en sjusovare osv. Satte mig vid datorn och sa till Direktörn:

-Datorn ändrar inte sin klocka av sig själv sa jag.
-Nej, du får gå in på inställningar osv sa Direktörn.

Började ana oråd inombords. Kännde att detta stämmer inte. Kollade sajten www.klockan.se den visade en timme fel ansåg jag. Nää klockan är faktiskt fel på internet! Kolla in tv´n igen.... Då hade de ändrat till RIKTIG sommartid och helt plötsligt hade jag riktigt ont om tid.... Och mindre tid att vara nervös på...

Kommentarer
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 03:43:02
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0