Svart snor!

I dag snyter jag ut svart snor. Jag kan tänka mig att Therez har en liten del i det...
I går flyttstädade Therez sin lägenhet och den goda vän jag är så ställde jag givetvis upp och hjälpte till. När jag hade torkat alla listor och kakelugnen så tyckte Therez att jag skulle göra det en gång till för jag gjorde det så förbannat bra.
Så hon tog helt enkelt och öppnade upp dammsugaren som var full med sot och aska och satte på den. Utan att stänga den öppna dammsugaren med trasig dammsugarpåse.
Smart Therez!
Man kan säga att det såg ut som om Direktörn skulle ha gjort det. Det var ett svart askmoln med en diameter på tre meter(ja det är högt till tak i den lägenheten). Oj vad svart det blev. Konstigt. Det var bara att börja torka igen.

Kommentarer
Postat av: Terez

Haha du har sååå rätt, ingen kan tora lister som du! :P Tack kära du för all hjälp tur att någon har hjärtat på rätt ställe!

2009-03-25 @ 09:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0