Utpressad av en Clown!

Clownen ringde mig idag, kan hända att Direktörn hjälpte henne:
-Hej Mamma.
-Hej sötnos!
-Du ska söpa(köpa) uggummi sen.
-Nej, det ska jag inte.
-Jolu(jo du) dä ska lu!
-Nej det är inte lördag i dag.
-Jo lu måste!!!!!!
-Nej det måste jag inte.
-Jolu!
-Får jag prata med pappa.
-Nähä.
-Ge telefon till pappa är du snäll.
-A, näl lu söpt uggimmi ill mäj.
-Så säger man inte!!!
-Jolu, söp uggimmi!!!!!!!!
-Du, nu måste jag få prata med pappa!
-Inte näl lu inte söper uggimmi.
-FÅR JAG PRATA MED PAPPA!!!
-Nä
-Jo
-Nähä, jo om lu söper lafter.
-Vad???
-Lafter!!!
-Vad är det?
-Då är schal på.
-Schal? vad gör man med det?
-Ätjer (äter) man pjockar dom.
-Jag vet inte vad du menar vännen.
-Man ätjer bala djom(bara dom) utta schal(utan skal).
-Aha, kräftor! Ja det kan jag köpa sen.
-Bla (bra) men lu måste ta mä uggimmi.
-Ge telefonen till pappa! NU!!!!
-Nä.
-Då lägger jag på.
-Nälu!
-Jo nu lägger jag på. Nu vill jag prata med pappa.
-Okej, hejlå mamma.
-Hej då.

Jag kom hem med tuggummi men glömde köpa kräftor. I´m bad!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, vad ska man säga?? ;)You are bad my girl, men underhållande sådan och med ett stort hjärta!

Kram

2009-03-11 @ 22:22:19
Postat av: Fröken Svår

Inte konstigt att man blir gråhårig! Men fan vad många härliga skratt man kan få av de små ligisterna ;)

2009-03-12 @ 08:10:26
URL: http://baybeeappeal.blogg.se/
Postat av: Malin P

Vilken böna du har.....Jisses...snacka om utpressning på HÖG nivå!!!



Kram Malin

2009-03-12 @ 08:15:16
URL: http://verasvimsigavrld.blogspot.com/
Postat av: lenalandis

Ja de är för goa de små barna! Men vänta tills förhandlingarna kommer i tonåren inte konstig att man är gråhårig de ger sig aldrig och påhitten kommer snabbt och förändras på sekunden!

Lena

2009-03-12 @ 10:13:25
URL: http://lenalandis.blogg.se/
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 02:53:34
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0