Clownens tankar blir foto!

Vid förberedelser inför middagen så hittade jag en potatis formad som ett hjärta. Kameran åkte givetvis fram. Jag la den i Clownens händer och mot hennes bruna strumpbyxor och den bruna soffan tyckte jag att det blev jordfärger osv bla bla bla. Men sen kom jag på, varför inte fråga Clownen var hon ville fota potatisen eller JOLÄPPEL som vi säger i Värmland.
Så här är mitt foto och efter det följer Clownens förslag på bakgrunder till joläpplet.






Helt plötsligt blev det okej med barnarbete tycker jag.

Kommentarer
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 03:27:39
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0