Dagens bild 090507!

-Nespresso-
När det närmar sig FORMEX-mässan i Älvsjö så får jag och Heléne något drömskt i blicken och tänker KAFFE. Andra besökare kanske tänker färg, form och inredning. Men inte vi. Det är det bästa kaffe som vi smakat. Ever!!!
För några veckor sedan körde vi upp från Helsingborg och stannade vid Laxbutiken utanför Halmstad för middag. Och då hände det. Jag fick fnatt och utropade. GE MIG KAFFE!!!
De hade just DET kaffet som de serverade på FORMEX. Då säger Carina: Men en sådan maskin har Roger hemma på köksbänken.
"Öhhhh WHAT???!!??"
Då blev det till att bjuda in sig själv på NESPRESSO. Som tur är var han inte så svårflörtad. Så i kväll har vi provat olika sorters NESPRESSO. Ljuvliga lyxiga ting det finns:-)
Direktörn funderar på om han ska önska sig en sådan i födelsedagspresent. Vi har ju bara två kaffemaskiner på köksbänken och han måste ju ha en massa dret som går på ström. Men just denna maskin kan jag tänka mig ta god hand om.
Annars får jag hyra en större butikslokal så jag kan bjuda kunderna på detta fantastika bruna fina kaffe.


Kommentarer
Postat av: Heléne

VA?? Så det räcker med att åka till Kil för att få dricka gött kaffe?! Då får vi väl ta och åka dit på "mässa" i fortsättningen!!

2009-05-08 @ 09:17:38
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 01:43:38
URL: http://www.edhardyplus.com/
Postat av: tiffany jewelryonsale

Your site contain a many useful information.

2009-12-24 @ 09:03:35
URL: http://www.tiffanyjewelryonsale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0