Dagens bild 091105

-Storhandlat-
Jag är utbildat kock. Dvs att jag gillar utmaningar och att vara kreativ vid spisen. Jag gillar att få en spännande varukorg och använda hjärnan för att få fram en god måltid. Direktörn tog med sig sin hjärna och åkte till den lokala ICA-butiken.
Detta kom han hem med:

Om han ändå hade köpt en burk med creme fraiche så man kunde ha gjort en spännande sås. Nu blev det väldigt spännande; ska man steka i stekpannan eller i ugnen.
Ja jösses vilket spännande liv man har!!!
Direktörn gjorde även ett annat fantastiskt inköp som jag inte vet varför det finns över huvudtaget:
Singoalla Lakrits. Jag älskar kakor och lakrits. Men inte tillsamman.
Men bläh!!!! Men det är ju roligt att han försöker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0