Hålltider för Nyhetsmorgon!

Personalen på TV4 är väldigt noga med tider. Förstår inte riktigt varför:-)

Förra gången var vi i studion snuskigt tidigt men det gjorde ju inget för vi fick lyssna på Peter Jöback i timmar:-)

Än så länge ser min morgon på söndag ut så här enligt 4:an:

07:45: hämtas av taxi på Elite Hotell.
08:00 frukost o smink på TV4.
09:00 kanske med i introt med julpyssel.
09:20 med och visar julkort tillsammans med glöggmat.

Sen vet jag inte om rösten håller. Har varit småförkyld hela veckan och med facit i hand skulle jag ha följt min kropp och varit hemma och vilat i går. I morse vaknade jag och låt som en nyvaken skata...

Bajs.

Håll tummarna för att rösten håller.

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Jag håller oxå tummarna!!! Tycker detta är otroligt stort och det ska verkligen bli jättekul att se det!!



Lycka till!!

2009-11-28 @ 16:45:30
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0